0,75kW / 2770; IMB3 ;IE1 ; MSH 71 3-2; 230/400V, D/Y; brzdový motor

Obrázek B3
4 273 Kč 3 531 Kč bez DPH
Osobně v prodejně:pátek 19.4Přepravní společností:pondělí 22.4

Brzdové elektromotory 0,75kW

Otáčky 2770 ot./min, Průměr hřídele 14 mm, Rozteč 112 x 90, Hliníkové pouzdro, Napětí 230 / 400V · Připojení hvězdy · Tvrdá brzda s brzdným momentem 4Nm ·

 Brzda je napájena usměrňovačem ze svorek motoru. Brzda je vybavena uvolněním umožňujícím otáčení hřídele motoru

Typ ochrany

Standardně je k motorům dodávána ochrana typu IP55. Pokud je to nutné, je možné dodat i vyšší úroveň ochrany. Všechny motory instalované venku musí být chráněny proti přímému slunečnímu záření. Pokud jsou montovány vertikálně s hřídelí směřujícím dolů, v takovém případě by měl motor obsahovat kryt, který chrání před vodou a jinými cizími částicemi.

Tepelná Ochrana Vinutí

Motory mohou být vybaveny integrovanými tepelnými sondami, které ochraňují vinutí od nadměrné teploty v případech nedostatečné ventilace nebo přetížení. Motory, které používají operace frekvenčního měniče by měli stále mít dodatečnou ochranu. K dispozici jsou tyto možnosti ochrany:

Z-TO: Tři bimetalové sondy s odpovědní teplotou 150 ° C ve vinutí.

Toto ochranné zařízení obsahuje zapouzdřený bimetalový pásek, který v případě přehřátí otevře kontakty obvodu. Pokud teplota opět klesne kontakty se zavřou. Tyto tři bimetalové pásky s běžně zavřenými kontakty jsou obvykle zapojeny do série na pomocnou svorkovnici.

Z-DK: Tri PTC-termistory s odpovědní teplotou 150 ° C.

Standardně se používají při velikostech rámu 160-355. Tyto termistory obsahují polovodič, který ukazuje velikostní změny v odporu jen před přehřátím. Běžně se používají termistory s kladným teplotním koeficientem. Výhoda těchto senzorů je, že dokáží zjistit malé teplotní rozdíly ve velmi spolehlivém čase a nevykazují žádné známky použití. Na rozdíl od bimetalový teplotních sond, termistory nemohou přímo přepnout relé obvodu, takže musí být nainstalována speciální vypínací jednotka. Tri PTC-termistory jsou zapojeny do série na pomocnou svorkovnici.

Chlazení

Motory jsou chlazeny vlastní ventilací (IC 411 acc. With IEC 60034-6) a jsou vybaveny syntetickým dvoucestným axiálním ventilátorem. Motory musí být montovány tak aby byla zajištěna minimální vzdálenost mezi víkem ventilátoru a nejbližším komponentem tak, aby nebyla ovlivněna cirkulace vzduchu. Motory z IEC velikosti rámu 63 a výše mohou být vybaveny nezávisle pracujícím externím ventilátorem li třeba. Chlazení pak dostává místo přes axiální ventilátor namontován na standardní ventilátorového víko. Tento design by měl být instalován v případech kde motor pracuje s frekvenčním měničem. Pak může motor pracovat konstantními otáčkami, nižšími rotačními rychlostmi nebo při vyšší zavádět frekvenci. Motory s druhým hřídelem se vylučují z této možnosti.

Třída izolace

Motory jsou standardně vybaveny izolačními materiály třídy F (smaltový drát, izolační materiály, impregnační pryskyřice). Standardní design motorů obecně setrvává pod maximálním teplotním limitem 80K, který vyhovuje přebytečné teplotě třídy B. Opatrné zvolení izolace systémových komponent umožňuje používání motorů s operacemi frekvenčního měniče v tropických podmínkách a při normální úrovni vibrací. Při plánovaném používání motoru v chemicky agresivním prostředí nebo na místech s velkou vlhkostí doporučujeme komunikaci se zákaznickým centrem. Na vyžádání mohou být motory také dodány se specifikační třídou H.