4 kW / 2900; IMB3 ;IE1; MSH 112M 2; 400/690V, D/Y; brzdový motor

4 kW / 2p. / B3 ( Y ) 400 V / Brzda: 400V AC/ 310V DC_16 Nm
Obrázek_B3
10 162 Kč 8 398 Kč bez DPH
Koupit
Poptat
Skladem ext. 1 ks
Osobně v prodejně:úterý 21.5Přepravní společností:středa 22.5
Kód20040030 P-IE1-BPNX/IE1_10/23 VýrobcePRO MOTOR
Motory
Napětí [V] / zapojení [Y.nebo D]400V [D]; 400/690V, D/Y
Polarita (otáčky/min)2-pól (2800 ot/min)
Průměr hřídele motoru D [mm]28
Provedení - tvar příruby IM:IM B3-patkový
Osová výška motoru H [mm]112
Výkon elektromotoru [kW]4,00 kW
Brzdný moment motoru.16 Nm
MateriálHliníkové pouzdro (AL), Litinové štíty ložisek
Zobrazit vše skrýt

Brzdové elektromotory 4kW

 Brzda je napájena usměrňovačem ze svorek motoru. Brzda je vybavena uvolněním umožňujícím otáčení hřídele motoru

Typ ochrany

Standardně je k motorům dodávána ochrana typu IP55. Pokud je to nutné, je možné dodat i vyšší úroveň ochrany. Všechny motory instalované venku musí být chráněny proti přímému slunečnímu záření. Pokud jsou montovány vertikálně s hřídelí směřujícím dolů, v takovém případě by měl motor obsahovat kryt, který chrání před vodou a jinými cizími částicemi.

Tepelná Ochrana Vinutí

Motory mohou být vybaveny integrovanými tepelnými sondami, které ochraňují vinutí od nadměrné teploty v případech nedostatečné ventilace nebo přetížení. Motory, které používají operace frekvenčního měniče by měli stále mít dodatečnou ochranu. K dispozici jsou tyto možnosti ochrany:

Z-TO: Tři bimetalové sondy s odpovědní teplotou 150 ° C ve vinutí.

Toto ochranné zařízení obsahuje zapouzdřený bimetalový pásek, který v případě přehřátí otevře kontakty obvodu. Pokud teplota opět klesne kontakty se zavřou. Tyto tři bimetalové pásky s běžně zavřenými kontakty jsou obvykle zapojeny do série na pomocnou svorkovnici.

Z-DK: Tri PTC-termistory s odpovědní teplotou 150 ° C.

Standardně se používají při velikostech rámu 160-355. Tyto termistory obsahují polovodič, který ukazuje velikostní změny v odporu jen před přehřátím. Běžně se používají termistory s kladným teplotním koeficientem. Výhoda těchto senzorů je, že dokáží zjistit malé teplotní rozdíly ve velmi spolehlivém čase a nevykazují žádné známky použití. Na rozdíl od bimetalový teplotních sond, termistory nemohou přímo přepnout relé obvodu, takže musí být nainstalována speciální vypínací jednotka. Tri PTC-termistory jsou zapojeny do série na pomocnou svorkovnici.

Chlazení

Motory jsou chlazeny vlastní ventilací (IC 411 acc. With IEC 60034-6) a jsou vybaveny syntetickým dvoucestným axiálním ventilátorem. Motory musí být montovány tak aby byla zajištěna minimální vzdálenost mezi víkem ventilátoru a nejbližším komponentem tak, aby nebyla ovlivněna cirkulace vzduchu. Motory z IEC velikosti rámu 63 a výše mohou být vybaveny nezávisle pracujícím externím ventilátorem li třeba. Chlazení pak dostává místo přes axiální ventilátor namontován na standardní ventilátorového víko. Tento design by měl být instalován v případech kde motor pracuje s frekvenčním měničem. Pak může motor pracovat konstantními otáčkami, nižšími rotačními rychlostmi nebo při vyšší zavádět frekvenci. Motory s druhým hřídelem se vylučují z této možnosti.

Třída izolace

Motory jsou standardně vybaveny izolačními materiály třídy F (smaltový drát, izolační materiály, impregnační pryskyřice). Standardní design motorů obecně setrvává pod maximálním teplotním limitem 80K, který vyhovuje přebytečné teplotě třídy B. Opatrné zvolení izolace systémových komponent umožňuje používání motorů s operacemi frekvenčního měniče v tropických podmínkách a při normální úrovni vibrací. Při plánovaném používání motoru v chemicky agresivním prostředí nebo na místech s velkou vlhkostí doporučujeme komunikaci se zákaznickým centrem. Na vyžádání mohou být motory také dodány se specifikační třídou H.

PopisKe stažení
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše